donderdag 16 mei 2013

Leuke post!

Vanmiddag vond ik hele leuke post op mijn deurmat, de gewonnen pouch van Jace-dit-it. Nog maar enkele weken gearriveerd in blogland en nu al post. Superleuk! Er is al een bestemming voor gevonden. Nogmaals bedankt, An. Ook voor de mooie kaart die je er in verstopt had.
Ik voel me na deze verwennerij bijna geroepen om zelf ook een give-away te organiseren. Ik ga er eens over nadenken wat ik zal maken en weg ga geven. Ik heb al een ideetje maar nog even geduld.
Eerst nog wat andere projecten afwerken.


 

2 opmerkingen:

  1. Super mooi hé .. veel geluk ermee!
    Liefs,
    Biefrul

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, blij dat hij al in gebruik genomen is!!
    Veel plezier ermee en ook met je blog!
    Toedeloe
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen