zondag 26 mei 2013

Ik zit!

Zo via via komen er weleens verzoeknummers binnen. Zo ook vroeg iemand me of ik een kussenset kon maken voor een TrippTrapp. Ik ging de uitdaging aan. Ik had de beschikking over een orgineel kussentje dus ik kon alles meten en uitvoerig bekijken. Ook de uitleg van Jace-did-it kwam heel goed van pas. Toch was de eerste versie nog iets te smal om over de rugleuning te kunnen. De tweede versie was perfect. Ik sta er zelf soms nog van te kijken van wat je allemaal 'gewoon' zelf kunt maken.






6 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!
    Je mag fier zijn op het resultaat. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé, die vraag over die rondjes instikken,... ik ga die beantwoorden. Maar nu even geen tijd. tot deze avond of morgen en dan laat ik het weten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. al opgezocht en gevonden.
      de volgende link legt het uit. als het rondje er in zit kan je er eender welke achtergrond achter zetten hé. in tassen, doekjes en meer verwerken. veel plezier ermee. als het nog niet lukt, geef maar een gill!!!
      http://www.muizenforum.com/viewtopic.php?f=41&t=7907

      Verwijderen
    2. Heel erg bedankt voor je snelle antwoord. Ik ga het volgende week testen. Ook ik ga nu aan de strijk ;-)

      Verwijderen
  3. Wat leukS!! Ga je volgen :-)

    BeantwoordenVerwijderen