woensdag 15 mei 2013

Granny's

Naast het naaien wordt haken ook een steeds grotere hobby. Ik heb het mezelf geleerd via de filmpjes op handwerkles.nl. en de lessen van haar. Nu het steeds beter gaat wordt het ook steeds leuker om te
doen en het werkt aanstekelijk. Mijn oudste dochter van 8 komt al naast me zitten en leert ook haken. Helaas tot grote frustratie van de jongste dochter van 5. Zij wil het ook heel graag leren maar is nog te jong. Gelukkig kwam ze zelf, na een poging om haaknaald en draad vast te houden, ook tot die conclusie maar met haar standvastigheid komt dat binnen een paar jaar wel goed. De jongste heeft wel bedacht wat ik met al die 'vierkantjes' kan doen. Ze wil er een dekentje van gemaakt hebben voor haar knuffelhond. En het is ook een leuke puzzel voor de dames. Ik werk nl. met 5 kleuren maar gebruik er voor elke granny maar 4. Zij mogen puzzelen met welke kleur ik begin en welke daarna komt enz. enz. We proberen alle granny's verschillend te maken.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten