maandag 29 april 2013

Van Anoniem naar Helemaal sTOF!

Al geruime tijd lees ik mee op jullie blogs. Nu vind ik het tijd om mezelf voor te stellen in blogland.
Anderhalf jaar geleden heb ik mijn eerste vlaggenlijntje genaaid. Er volgden er nog vele......
Ik ben gaan zoeken op internet en toen kwam ik in de wereld van blogs en tutorials. Eenmaal besmet met het creatieve virus weet ik dat deze hobby een blijvertje is. Ik vind het zo leuk om iets persoonlijks te kunnen maken en te geven. Deze heb ik voor mijn nichtje gemaakt.





3 opmerkingen:

  1. Welkom in blogland! Superleuk hé! Veel succes toegewenst en tot binnenkort! Erg schattige vlaggenlijn trouwens.
    Groetjes de creazusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk!! Super welkom in deze mooie wereld voor inspiratie !
    Super mooie vlaggenlijn!
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi vlaggenlijntje is het. Welkom in blogland!!

    BeantwoordenVerwijderen